czwartek, 29 sierpnia 2013

Ulubieńcy sierpnia 2013!

Witajcie :)
 Dziś o kosmetykach, które wyjątkowo polubiłam w tym miesiącu. Zapraszam!



1. Mgiełka do ciała, Bath & Body Works - Sensual Amber 
Cudowny, słodki i wytworny zapach.
Świetnie się sprawdziła! Bardzo wydajna, pozostawia piękną pachnącą powłoczkę na ciele. ( 236ml/59zł)



2. Odżywka do włosów, Garnier Ultra Doux - Awokado i Masło Karite
Bardzo ją polubiłam. Włosy po niej lepiej się rozczesują, są wygładzone i do tego ma niesamowity zapach!
( 200ml / ok.8zł)


3. Żel do twarzy, La roche posay Effaclar

Ulubieniec, nie tylko tego miesiąca. Nie mam zamiaru zamienić go na inny :-)
Świetnie oczyszcza, nie wysusza, poprawia stan trądzikowej cery.
(200ml/ ok. 30 zł)


4. Lakier do paznokci, Essie - Cascade Cool

Wspaniała formuła,trwałość, uroczy odcień różu, często gości u mnie na paznokciach.
(13,5ml /30zł)



5. Masło-krem do ciała, Tołpa - Spa Eco, Relax

Najlepszy jaki używałam, wygładzi i nawilży najbardziej przesuszoną skórę. Zapach po prostu jest obłędny!
Kosmetyk naturalny.
( 250ml / 35zł)


6. Płyn micelarny, Marion - kwas hialuronowy i ekstrakt z hibiskusa
Do demakijażu twarzy i oczu. Radzi sobie z tym świetnie.
Używałam go jako zamiennik Biodermy. Na pewno będę go kupować :)
(120ml/ 6 zł)


7. Krem na przebarwienia i trądzik, Acne Derm - 20g
Używam od jakiegoś czasu i już widzę poprawę, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. Usuwa przebarwienia, goi wypryski, zapobiega powstawaniu nowych zaskórników.
( 20g / ok. 22zł)




Znacie te produkty? :)

Pozdrawiam, S.

9 komentarzy:

  1. Odżywkę z avocado też lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten ostatni kremik mnie zainteresował, lakier cudny i ta odżywka też ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło-krem z Tołpy to jeden z moich absolutnie ukochanych kosmetyków. Uwielbiam ten zapach!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poszukać tej odżywki bo wiele o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam serdecznie, Optymistyczna :)

      Usuń
  5. Przede wszystkim piękne zdjęcia! Jedna wielka rewelacja! A po drugie lakier z Essie w tym kolorze mi się marzy tylko muszę upolować jakąś dobrą promocje na niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków (i nie tylko) :) I obserwuję, bo zapowiadasz się niesamowicie :)

      Usuń