środa, 18 grudnia 2013

Zapach świąt z Aromatellą

Pewnie już każda słyszała o granulkach z Aromatelli?
W końcu nadszedł  ten czas, że postanowiłam je kupić i jestem bardzo zadowolona!

Po bardzo długim zastanowieniu oraz 5452740 przeglądaniu stron z granulkami, zdecydowałam się na dwa zapachy : Chococherry i Dreams of Angiel

Jestem fanką ciepłych, otulających zapachów, idealnych na zimową porę. Te co wybrałam trafiły w mój gust.
Zapachy nie są zbyt intensywne, nie przytłacząją, nie mam od nich bólu głowy.



Chococherry, połączenie jest znakomite. Na pewno coś dla fanów wiśni w czekoladzie! :D
Słodki zapach, w sam raz na zimowy wieczór.




A jak pachną anielskie sny?
Delikatnie, słodko, świeżo.. 
Kojarzy mi się ze świeżo rozwieszonym praniem.





Opakowanie zawiera 180g/ 9zł
 Wystarczy 1-2 łyżeczki granulek by uniósł się piękny zapach w mieszkaniu.

Jestem bardzo ciekawa innych zapachów, koniecznie muszę sprawdzić.

Polecam! :)

4 komentarze: