niedziela, 22 września 2013

Tołpa Rosacał: dwa kremy na dzień

Witajcie!
Dziś o kremach na dzień z Tołpy!





Łagodzący krem wzmacniający (bogaty)

Przeznaczony do cenry naczynkowej, wrażliwej, suchej.

Ja posiadam cerę wrażliwą z niedoskonałościami.

Krem doskonale nawilża, cera jest dużo gładsza i bardziej odżywiona.
Łągodzi podrażnienia, maskuje zaczerwienienia, delikatnie chłodzi i przynosi ulgę od razu.
Nie zapycha, nie powoduje wyprysków, nadaje się dla skóry trądzikowej.
Wyrównuje koloryt skóry, lekko rozjaśnia przebarwienia.
Posiada SPF 10.
Produkt znajduje się w 40ml aluminiowym opakowaniu. (opakowanie nie zasysa powietrza i bakterii. I dzięki temu krem jest dłużej bezpieczny.)

Składniki:
 torf tołpa.®, uszczelniający kompleks arniki, kasztanowca, oczaru, bluszczu, dziurawca i winorośli, wzmacniający ekstrakt z perełkowca japońskiego, uelastyczniający ekstrakt z białego hibiskusa, łagodzący kompleks wody morskiej i ekstraktu z nasion dyni, masło shea, substancja chłodząca.

0%

  • alergenów
  • sztucznych barwników
  • PEG – ów
  • silikonów
  • oleju parafinowego
  • parabenów i donorów formaldehydu

TAK

  • naturalny zielony pigment
  • roślinne składniki aktywne
  • fizjologiczne pH
  • opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi


Jestem z tego kremu bardzo zadowolona, na pewno będę do niego wracać. 
Idelany na jesień/zimę.
Używałam kilku kremów z tej serii i zawsze byłam zadowolona.

Moja ocena : 5/5 !

Cena to ok. 43 zł

Promocja na stronie producenta. teraz tylko 25zł!


 W środku opakowania znajdziemy kilka mini próbek pozostałych kremów!




Na opakowaniu oraz w środku, znajdziemy mini poradnik :)


Przeciwzmarszczkowy krem wzmacniający

Tak jak jego poprzednik, bardzo dobrze nawilża, wygładza skórę, redukuje zaczerwieninia i łagodzi podrażnienia.
Nie zauważyłam różnicy między kremami, może dlatego, że nie posiadam zmarszczek ;)
Oba dla mnie doskonale działają.
Fakt, że jest przeciwzmarszczkowy, nie pogorszy stanu cery jeśli takiej nie mamy, a nawet może ją poprawić! Będzie bardziej elastyczna i "młodsza".
Krem ten posiada większy filtr : 15 SPF.

Moja ocena: 5/5!

Jeśli szukacie kremu na jesień/zimę. to będzie doskonały wybór!
Macie teraz okazję, bo promocja na tej stronie : LINK

POLECAM z czystym sumieniem tę serię :)





Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

4 komentarze:

  1. U mnie TŻ testuje te kremy oraz żel rosacal i efekty są więcej niż dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pokochałam tą serię i na pewno długo będę używać tych kremów, choć nocny już mi się kończy i muszę kupić nowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 year-old Assistant Media Planner Ira O'Collopy, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Computer programming. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Bentley Speed Six Tourer. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń