niedziela, 14 lipca 2013

Niezbędne kosmetyki na lato!

Witajcie, tak jak pisałam wcześniej, przedstawiam Wam listę niezbędnych kosmetyków na lato!
Obecność obowiązkowa! ;)


1.
 Ja wybieram te z wysoką ochroną ( 30SPF)
Należy pamiętać o nałożeniu balsamu/ kremu z spf przed każdym wyjściem na słońce! Jeśli chcemy mieć piękną skórę oczywiście, teraz i w przyszłości ;)

2.
 
Przyniosą ukojenie po opalaniu lub gdy przesadzimy ze słońcem, bardzo przydatny kosmetyk, wie każdy, kto leżał troszkę za dużo na słoneczku ;)

3.

Ważne jest też, aby zadbać i chronić również swoje włosy, a nie tylko ciało.
Mamy do wyboru olejki, odżywki, szampony, spraye z filtrem. Co kto woli :)

4.
Odświeżają, przynoszą ulgę, chłodzą i łagodzą podrażnienia. Warto mieć zawsze przy sobie podczas upałów.

5.
Usta muszą być zawsze nawilżone i piękne! Wybierajmy te z filtrem :)

6.
Nie możemy też zapomnieć o stopach, które w zimę są przez nas zaniedbywane! ;)

7.

Zamiast tych ciężkich, które nie pozwalają skórze oddychać i spływają z twarzy.

8.

Zamiast perfum, które na słońcu mogą wywołać podrażnienia i nieestetyczne plamy na skórze.

9.

Idealnie sprawdzą się na wyjazd, na biwak gdy nie mamy dostępu do wody, wtedy szampon szybko odświeży nam włosy :)

10.

Tutaj nie trzeba chyba nic pisać :)
Kolorowe paznokietki to podstawa każdego lata :)

11.
W mocnych, zdecydowanych kolorach, na letnie, wieczorne wyjście? TAK! :)




Jakie są Wasze ulubione kosmetyki na lato? Coś Wam przypadło do gustu? :)

11 komentarzy:

  1. Ale fajny post. O ile miałam chyba wszystkie tu prezentowane kosmetyki do opalania i po opalaniu, to jeszcze nigdy mi do głowy nie przyszło, aby podczas opalania chronić włosy. Bardzo ciekawa propozycja, szczerze to nawet nie za bardzo wiedziałam, że coś takiego jest, dziękuję, chętnie zwrócę na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełki do ciała uwielbiam :) Mam ochotę na suchy szampon, ale już od tak dawna się przymierzam do zakupu, że jak w końcu się zdecyduję, to przestaną je produkować :D Kolorek na paznokciach oczywiście musi być :) Ja bardzo lubię pastelowe kolorki, chociaż czasami skuszę się też na jakiś rażący kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam ,że niewiele produktów z tych przedstawionych znam...kilka zaledwie a do ochrony włosów tego lata mam również produkt odpowiedni ,inny ,niż te tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem szczególnie się docenia taki kosmetyk jak mgiełki do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie kolorowe lakiery to podstawa! ;D hehe
    muszę poszukać jakiegoś suchego szamponu, o też może być fajne. i nowy podkład by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  6. Kicia kiti wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś miałam coś do włosów z loreala, ale już nie pamiętam jak sie sprawdził ten produkt. W tym roku stawiam na mało kłopotliwy kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bez mgiełek do ciała, podobnie jak i wody termalnej, nie wyobrażam sobie letnich wojaży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna notka :) Faktycznie są to niezbędne kosmetyki, zwłaszcza wszystko co się wiąże z opalaniem i ochroną :) Wody termalne również świetnie się sprawdzają - nie wyobrażam sobie już lata bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo dopatrzyłam się 3 kosmetyków, które mam :D Emulsja do opalania Sopot sun od Ziaji, woda toaletowa od Yves Rocher i pomadka ochronna od Oeparol :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za super porady:) Na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń