czwartek, 1 sierpnia 2013

Szybkie i proste ciasto z wiśniami!

Witajcie!
Dziś mam dla Was przepis na błyskawiczne i łatwe ciasto, w 10 minut! 
Ja, będąc taki beztalenciem do pieczenia potrafiłam zrobić, więc.. grzejcie piekarniki :)




Co potrzebujemy?
4 jajka
3/4 szklanki cukru
2 łyżki wody
6 łyżek oleju
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
szklanka mąki
odrobina masła/margaryny
świeże owoce


Jak wykonać?
To bardzo proste. 
Jajka i cukier wrzucamy do miski i ubijamy mikserem aż do momentu, gdy masa zrobi się gęsta.
Następnie dodajemy wodę,olej oraz proszek do pieczenia i ponownie miksujemy.
Na koniec dodajemy mąkę i MIESZAMY, już bez używania miksera.
Uzyskaną masę wlewamy do blaszki, którą wcześniej posmarowaliśmy masłem.
Wrzucamy na wierzch wypestkowane wiśnie ( lub inne owoce, według upodobania :) )
Pieczemy przez ok. 30 minut w 180 stopniach.

Smacznego!! :)




 Na wierzch możemy posypać cukrem-pudrem :)




Pozdrawiam,

S.

16 komentarzy:

  1. wygląda smacznie, ale mi nic zupełnie nie wychodzi więc nawet nie próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyjdzie! Jak mi wyszło, to chyba każdemu! :)

      Usuń
    2. Ja nie byłabym tego taka pewna :)

      Zapraszam do mnie na rozdanko mega paki kosmetyków Balea - www.AlePaznokcieee.blogspot.com

      Usuń
  2. Ależ smakowite i faktycznie prościutkie :D
    Zapisuję przepis i zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę pysznie ! Chyba sama takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda :)

    Niestety mi pieczenie nie wychodzi więc zapewne nic by z ciasta nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi chęci kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam! Ależ bym zjadła kawałek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne kąski maleńka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio piekłam trzy ciasta z wiśniami :) Niestety jedno nieudane, bo za dużo wiśni dodałam i się rozpadało. Spróbuj jeszcze dodać do wiśni jabłka - ulubione połączenie smakowe mojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnie można nawet z jednym jajkiem :) Fakt, ciasto takie to naprawdę świetna sprawa i prosta nawet dla faceta!

    OdpowiedzUsuń