niedziela, 28 lipca 2013

Zapowiedzi testowania!

Witajcie!
Serdecznie zapraszam na krótki post, dotyczący kosmetyków, które będę testować przez najbliższy okres :)




TOŁPA



Bardzo cenię sobie tę firmę, jeszcze się nie zdarzyło aby mnie zawiodła. Używałam wielu produktów tej marki i byłam zawsze ogromnie zadowolona. 
Już jestem ciekawa efektów po tych specyfikach, od dziś zaczynam testowanie :)


Kolejne kosmetyki, które mam przyjemność testować pochodzą od firmy 
EVELINE


Znam tę firmę, jak chyba każda z nas :)
( szczególnie polubiłam ją za balsamy i serum modelujące) zobaczymy jak te produkty się sprawdzą! :)


oraz ISADORA

Słyszałam wiele dobrego o tej firmie, zobaczymy jak na mnie sprawdzi się ten tusz i cień! :)


Które kosmetyki najbardziej Was zainteresowały?
Może już testowałyście? 

Do usłyszenia!

S.


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

5 komentarzy:

  1. Gratki ;) Tołpa ma wspaniałe kosmetyki, powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości !
    Tołpa fajna :D
    Eveline i IsaDora mnie ogromnie interesuje.
    Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć - wspaniałości - zapraszam do mnie http://alepaznokcieee.blogspot.com/ zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne różności do testów :)

    OdpowiedzUsuń