sobota, 26 października 2013

Kuracja antycellulitowa i ujędrnienie z Tołpą.


1. Dermo Body Cellulite - Globalne serum antycellulitowe 360 z efektem ultradźwięków

Serum skierowane jest dla osób mających problem z zaawansowanym cellulitem.
Opakowanie 250ml z pompką.
Konsystencja jest leista, bardzo rzadka.
Kolor opisałabym jako karmelowy.
Zapach przyjemny, który bardzo lubię, jak we wszystkich produktach Tołpy.
Działa jak należy. 
Po pierwsze świetnie napina skórę, ujędrnia i możemy odczuć, że jest dużo bardziej elastyczna niż przed kuracją.
Po drugie, nawilża skórę, absolutnie jej nie wysusza.
Po trzecie, cellulit jest spłycony, myślę, że trzeba powtórzyć kurację by osiągnąć większy efekt.
Inne kosmetyki antycellulitowe, nigdy nie daly mi takich rezultatów, jestem pod ogromnym wrażeniem i szacunkiem do tej firmy. Nie zawodzą mnie.

Szczerze polecam wypróbować, nie będzie to kasa wywalona w błoto.

5/5



2. Dermo Body, Antycellulitowe ekspresowe serum 14 dni



W przeciwieństwie do poprzednika, konsystencja tego serum jest dużo bardziej gęsta i zwarta.
Kolor jest perłowo-cielisty. Widać w nim złote drobinki, które zostawiają na ciele piękną poświatę.

Zapach intensywny, ale go pokochałam. Bardzo długo się utrzymuje i strasznie mnie to cieszy.
Serum ma za zadanie zredukować cellulit i wysmuklić ciało w ciągu 14 dni. 
 Brzmi nieprawdopodobnie, bo co możemy zmienić w ciągu dwóch tygodni..
Lecz przy dobrej diecie i odpowiednich cwiczeniach, jest to bardzo realne.

Przede wszystkim serum poprawia krążenie.
Cudownie nawilża, ujędrnia, rozświetla skórę.
Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie lepi się.

Po 14 dniach już widać pierwsze zmiany. Skóra jest napięta, dużo gładsza.
Później jest tylko lepiej :)

Kuracja powinna trwać od 4-6 tygodni, w zależności od danego ciała/problemu.

5/5





3. Dermo Body Slim, Modelujący koncentrat wyszczuplający


200 ml specyfiku znajduje się w wygodnej tubce.
Konsystencja nie jest za rzadka ani za gęsta.
Ma jasnożółty kolor.
Zapach przypomina mi męskie perfumy.
Jego zadaniem jest wyszczuplenie i wymodelowanie ciała, z ujęciem kilku cm, tu i ówdzie.
Koncentrat daje efekt drenażu.
Chłodzi aplikowane miejsce, co jest przyjemne latem, bo zimą nie zbyt, gdyż jestem zmarźlakiem.
Wiemy wtedy, że działa.
Nie zauważyłam odjęcia cm, ale za to przyjemnie się do stosowało,ciało było w wyraźnie lepszej kondycji.

4/5



Każdy z produktów świetnie ujędrnia i napina, to jest największy plus,przy czym nie wysusza skóry, a nawet ją nawilża. A głownie o to mi chodziło, bo wiadomo, że przez stosowanie kosmetyków, nie zniknie od razu nam cały cellulit, czy stracimy -10 cm w talii :P Trzeba się trochę bardziej przyłożyć, a kosmetyki będą tylko pomocnym dodatkiem uzupełniającym do diety i ćwiczeń.



Każdy z kosmetyków spełnia swoje zadanie.
Każdy z nich jest hypoalergiczny.
Nie brudzą ubrań.
Mają naturalne składniki.


Na opakowaniu (oraz w) znajdziemy mnóstwo ciekawych porad i ciekawostek.




Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.





Powyższy fakt nie ma wpływu na moje opinie.

5 komentarzy:

  1. Kosmetyki tołpa - jak dla mnie wyśmienite.
    Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nikt nie powie jak przekonać żonę, czy partnerce, że nie wygląda brzydko/grubo

    OdpowiedzUsuń
  3. Koncentrat bardzo polubiłam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że w walce o jędrną skórę kosmetyki Tołpy są niezastąpione:) Jesteś kolejną osobą, która chwali te produkty. Coś w tym musi być;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam teksty motywacyjne Tołpy :D

    OdpowiedzUsuń